zaterdag 4 oktober 2014

World Card Making Day!! Challenge-kaarten


 4 oktober  World Card Making Day 

Het is vandaag World Card Making Day!! Dus ik heb vandaag ook een
aantal kaarten om te laten zien!! 3 kaarten, voor 3 challenge-blogs..

Dit bericht wordt gepubliceerd om 14.30u, de tijd dat deze eerste kaart
ook op het Cards and Scrap Challenge Blog geplaatst wordt! Veel
designers van het blog hebben een kaart gemaakt en een beschrijving
erbij gezet hoe je deze kaart kunt maken!! Ieder (soms ook half) uur wordt
er een kaart geplaatst en het is vanochtend vroeg al begonnen!!

Dit is mijn bijdrage!
Kijk voor de beschrijving op het Cards and Scrap blog, klik HIER..


Het is een beetje een vintage kaartje geworden!

Het tweede kaartje is voor de nieuwste Liftchallenge!
Klik HIER om naar het blog te gaan. Het was weer een leuke
liftkaart! Ik heb er een mannenkaart van gemaakt..

 En de derde en laatste kaart is voor de challenge van Dutch
Card Lovers.. Waar een tekst centraal moet staan op je kaart..
Deze stempel van Tim Holtz heb ik al langer liggen en blijft
mooi!!

 Ik heb allerlei stempeltjes en stukjes papier door elkaar gebruikt
om een Londen-collage te maken..

 Dit zijn de materialen:

Klik HIER om naar dat blog te gaan en te kijken wat er nog meer
gemaakt is, o.a. door het Design Team!!

Ik hoop dat ik jullie misschien weer wat inspiratie heb kunnen
geven!! Je kunt ook nog steeds meedoen met de candy!!

Een hele fijne dag nog en een fijn weekend natuurlijk!!
Liefs, Yvon x

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Gave kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjan zei

Zo zeg, jij bent goed bezig geweest voor WCMD! Allemaal mooie kaartjes trouwens, maar dat vind ik bij jou altijd. Je liftkaart als mannenkaart.. top! Dank je wel voor het weer meedoen met Liftchallenge.

Els zei

Dat zijn hele leuke kaartjes. Groetjes, Els

Peggy zei

Je hebt prachtige kaarten gemaakt.
Heel mooi papier ook.
Vele groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Ellen H. zei

super knappe werkjes!!!

Irene zei

Zo zeg, jij bent echt SUper bezig geweest op deze wereldkaartdag, enige kaarten Yvonne!

xx Irene

Bernadet zei

Ze zijn geweldig leuk Yvonne

Ingrid Reyners zei

Wat een gave kaarten heb je gemaakt Yvonne, erg leuk. De mannenversie van de liftkaart vind ik het mooiste, maar ook Londen is zeker niet verkeerd!! Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

Ans zei

Leuke kaartjes Yvonne!!! Krijg zo weer zin om op vakantie te gaan!!!

Liefs Ans

Rosina zei

Dat zijn weer 3 hele mooi kaartjes Yvonne...Toppertjes.... stuk voor stuk...


groetjes Rosina

Marjan zei

Ik vergeet helemaal dat je ook meedoet met DCL met deze gave kaart, leuk! Dank je wel!

Margot zei

Gave kaarten, vooral die voor de DCL uitdaging, bedankt daarvoor!

Ellen zei

Wat een mooie kaarten Yvonne! Ik ben echt helemaal weg van je kaart met tekst voor DCL, super gedaan! Groetjes Ellen

Aartje zei

Wat een schitterende kaarten Yvonne. De bovenste is mijn favoriet!
Groeten, Aartje

José zei

Stuk voor stuk zijn het toppertjes Yvonne!

Anoniem zei

Wat een leuke serie kaarten! Vind ze erg mooi!
Groetjes, Miranda v.d.W.

Nadine zei

Wat een productie, leuk! En je liftkaart is weer super ook hoor. Bedankt voor het meedoen!

anja curvers zei

Wat een gave serie kaartjes Yvonne heel erg bedankt voor je deelname aan DCL.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een gaaf kaartje. Een terechte DCL winnaar!! Gefeliciteerd zeg!!