donderdag 3 oktober 2013

52 weeks of Christmas en challenge!

Dit bericht blijft bovenaan staan tot
donderdag 3 oktober. Kijk voor het nieuwste
bericht hieronder!

Afgelopen zaterdag heb ik een tutorial op mijn blog
en het Crealies blog geplaatst hoe je met ronde stansen
mooie bloemen kunt maken. Heb je hem gemist?? 
Klik dan HIER voor het bericht.

De challenge deze keer is: gebruik zelfgemaakte bloemen
op je creatie! Maakt niet uit op welke manier! Je hoeft
dus niet de tutorial te gebruiken!
Dit is mijn kaart voor deze week:



Dit is de te winnen prijs.. Een clearstamp met bijpassend
papier van Wild Rose Studio:

Je kunt je kaartje linken bij Mr.Linky hier beneden
en dat kan TOT EN MET volgende week donderdag
3 oktober. Op 10 oktober maak ik de winnaar bekend.

Ik zou het heel leuk vinden als je meedoet! En je mag ook
alleen hier aan meedoen, dus ook als je verder niet met de
'52 weeks' mee doet!!
Ik kom in ieder geval weer even een kijkje nemen naar
de creaties van deze week!!

Ik laat dit kaartje ook meteen meedoen met een andere
challenge: de bloemen-challenge bij Dutch Card Lovers..
Klik HIER voor het blog!

Liefs, Yvonne x


26 opmerkingen:

Diny zei

Wauw....prachtig is je kerstkaart met de mooie bloemen erop Yvonne!
We houden het goed vol he?
Ik heb er net ook weer wat op gezet en kijk er elke week weer naar uit!

Liefs Diny

Joke de Wit zei

Prachtig Yvonne.Groetjes Joke

Wybrich zei

Prachtige kerstkaart, en de bloemen....heel erg mooi!
Ik heb ook mijn kaart van deze week geplaatst. Het blijft leuk elke week een kerstkaart!

Rosina zei

Een super leuke kaart Yvonne, wat een prachtige bloemen heb je erop gemaakt...dat ga ik ook zeker proberen deze week...Mijn kaartje voor deze week staat er vandaag ook weer bij....

groetjes en fijn dag nog
Rosina

Monique zei

Wat een mooie bloem heb je gemaakt op je kerstkaart. Ik ga gauw kijken naar je tutorial.
Liefs, Monique

Richtsje zei

Je kaartje is werkelijk weer een feest om naar te kijken Yvonne! Prachtig, je rode bloemen zijn een echte blikvanger.

Groetjes Richtje

anja curvers zei

Prachtig zeg en wat een mooie bloemen uiteraard ga ik weer meedoen maar heb eerst een aantal kaarten gemaakt met je mooie give away. Bedankt nog.

Ingrid Reyners zei

Mooie kaart en een mooie bloem zeg! Ziet er mooi uit, ik heb de tutorial bekeken, erg duidelijk, bedankt daar voor. Vandaag doe ik ook weer mee met mijn kerstkaartje. Fijne dag, groetjes Ingrid

Renate zei

Ohw, wauwie. Ik vind 'm leuk! Ik ben helemaal verliefd op het papier. Kei gaaf.

-xies- Renate.

Marjan zei

Prima tutorial! Mooi resultaat op je al even mooie kaart, Yvonne!

Misseke zei

Prachtige kerstkaart Yvonne met supermooie bloemen - schitterend!

De mijne staat er ook weer ;)

Groetjes,
Misseke

Mieke zei

Whaw, die bloemen! Hele mooie kaart!

Doris knippenenplakken zei

Leuke kerstkaart de bloemen zijn prachtig .
Ben er ook terug bij na een lange afwezigheid.
Groetjes Doris

lenywim35 zei

Een beetje laat vandaag voor de 52 weken Kerst, maar we hebben eerst lekker gefietst. De foto is beter gelukt dan van de week.
De andere kaart maak ik maandag hopelijk.
Fijn weekend Yvonne.
gr leny w

Lia zei

Prachtige kaart, helaas deze week niets geplaatst, heb ze wel maar even geen energie,
groetjes Lia

Wies zei

Leuke kaart met prachtige bloemen. Bedankt voor de uitleg.
Ik heb net mijn kerstkaart voor deze week geplaatst.
Groetjes, Wies

PIKO hobbyblog zei

Een prachtige kaart Yvonne!
Groetjes,
Pia

Anita Meijer zei

Schitterend je kaart Yvonne, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Marjan zei

Bednakt ook voor het meedoen met DCL, Yvonne!

Margot zei

die bloemen zijn een schitterende blikvanger! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Cora Schram zei

Ik heb mijn bijdrage ook weer geleverd Yvonne.

groetjes Cora

Gerdine zei

Hele gave kaart!

Gerdine zei

Hele gave kaart!

Marjanne zei

wat mooooooi!!!

lenywim35 zei

TWEEDE MAIL YVONNE.
Ik had voor de 52 weken een kerstzakje ingestuurd, maar ben toch maar een kaart voor je gaan maken met een grote bloem.
Ging begin van de week echt niet. Nu met pijn en moeite toch een kaart gemaakt en .... vind hem best leuk en de bloem best mooi ....
Ik weet niet hoe of ie nu overkomt???
gr leny w

Grietje Jansen zei

Het is maar 1 bloem, maar wel zelfgemaakt.
Hoop dus dat het goed is, anders hoor ik het wel.

Grietje