donderdag 10 januari 2013

52 weeks of Christmas kaart 3

Het is weer donderdag!!  Heel erg bedankt aan
iedereen die ook vorige week weer heeft meege-
daan of een reactie heeft achtergelaten!
Ik vind het nog steeds leuk!! Jullie ook??
Kerstkaarten maken bedoel ik hihi..

Ook deze week weer een kerstkaart voor
mijn eigen challenge 'Yvonne's 52 weeks of 
Christmas' (zie sidebar rechts of tabje bovenaan
als je mee wilt doen!!), vanaf nu dus op donderdag!

Het papier is van Authentique..

De bloem en de pin zijn van Making Memories..
En het lint van Marianne Design.

De Rub-ons met kerst-teksten zijn van Creative
Imaginations. Het plaatje komt uit een blokje, maar
ik weet niet meer van welk merk het is..


Ik hoop dat je ook (een keertje) meedoet!!
Zou het heel leuk vinden! Laat het weten in een berichtje
bij deze post en ik zet je in de sidebar!!

Ik kon het zo snel niet meer terugvinden, maar laatst
heeft iemand in een reactie gevraagd of ik het erg vond
dat mijn kaart wordt nagemaakt.. Nee hoor, dat mag!
Ik zou het wel heel leuk vinden als je er dan bij vermeld
dat je het idee van mij hebt  :-)

Vanaf morgen is de laptop weer een aantal dagen
weg.. Ik kan daardoor helaas niet reageren op jullie
creaties!! Hopelijk tot gauw!!

Yvon x

26 opmerkingen:

Lia zei

Wow, wat een mooie!!
Ik doe ook weer mee, maar heb hem al van tevoren geprogrammeerd. De kaart zelf is met de laatste kerstpost al weggegaan....
xxx mam

Louise zei

Wat een leuk model Yvonne, echt een prachtige Kerstkaart.
Ik moet de mijne nog maken voor vandaag, een beetje drukke week geweest, maar het komt goed!.


gr.LOuise

Sonia zei

Wowwwww amazing project dearest Yvonne, I love it:)
Gorgeous big poinsettia with bow and pin:)
Brilliant:)
Big hug,
Sonia

Renate zei

Wat een geweldige kaart, Yvonne. De mijne komt eraan, staat al gepland. Vindt het ook nog steeds leuk om kerstkaarten te maken. Je ziet ze straks op mijn blog.
Groetjes Renate vd S

Renate zei

Wat een geweldige kaart, Yvonne. De mijne komt eraan, staat al gepland. Vindt het ook nog steeds leuk om kerstkaarten te maken. Je ziet ze straks op mijn blog.
Groetjes Renate vd S

Unknown zei

Wat een prachtkaart weer, leuk model!

Groetjes,Priskilla

jolanda zei

prachtig kaartje.
Heb de mijn de ook net geplaatst

Regina zei

hallo, Yvonne
deine Trishutter-Karte sieht wunderschön aus!
Ganz toll mit der Stoffblume auf der Vorderseite!
Vielleicht schaffe ich es auch mal mitzumachen. Denn bei mir kommt Weihnachten immer so überraschend!

Liebe Grüße Regina

Ghea zei

Wow wat een werk heb je der van gemaakt ik vind hem super mooi geworden. Vandaag geen tijd het is oma oppasdag heerlijk genieten van mijn meiske.
Liefs Ghea

Anoniem zei

Weer een leuke kaart! Ik heb eindelijk mijn eerste kaart kunnen maken. Groetjes Sylvia

Irene zei

Wat een schitterende kaart en prachtig model is dit Yvonne, een toppertje!!

xx Irene

Wybrich zei

Een prachtige kaart Yvonne!

Ik wil ook graag meedoen met je 52 weeks of Christmas, heb mijn kaart geplaatst en de afbeelding in mijn zijbalk gezet.

Margot zei

goed bezig! ik doe ook vast een keertje mee!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een schitterende kaart.
Groetjes Miranda

Marjan zei

Heel mooi is deze, een beetje nostalgisch. Ik vind je initiatief erg leuk, maar ik kan eerlijk gezegd geen kerstkaart mee zien . En dan bedoel ik om zelf te maken.Het is ook niet echt mijn hobby, gek genoeg.

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful creation and great idea to work on Christmas cards all year ! Greetings, Shirley

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaart! Ik ga binnenkort ook mee doen :) even de tijd vinden en mn kerstknutselspullen weer tevoorschijn halen (had ze al ver opgeruimd haha)

Marijke zei

Knap hoor om elke week een kerstkaart te maken. Een hele mooie, beetje nostalgisch dit keer. Misschien doe ik weel een keer mee, beloof niks:))

Groetjes, Marijke

Diny zei

Prachtige kaart....zo krijg je ongemerkt toch een mooie serie kerstkaarten bij elkaar gespaard!

Liefs Diny

Nellie zei

Een heel mooi kaartje Yvonne en ik vind het nog steeds leuk om een kerstkaart te maken hoor.
het komt goed.
Lieve groetjes Nellie

Nicole zei

Schitterende creatie!!!!! En weer zoooooo stijlvol. Liefs, Nicole

Misseke zei

Schitterend kaartje, Yvonne.

'k Had me ook aangemeld (misschien op de verkeerde plaatst ;))en gisteren de kaart geplaatst en je plaatje in de zijbalk. Echter denk ik dat er iets niet goed is gegaan want ik mijn blog niet in de lijst van de mensen die meedoen. of heb ik iets verkeerd gedaan?

Groetjes, Misseke

Anita Meijer zei

Wauw Yvonne wat een beauty heb je gemaakt en eh ik was geloof ik ietwat te voorbarig door te melden dat ik ook het hele jaar kerstkaarten zou blijven maken, maar het lukt me gewoon nu eventjes niet wat de inspiratie op kerstkaartengebied betreft, maar komt heus wel goed en ik doe zekers te weten een keer mee, want ik vind het initiatief van je super.
Liefs van Anita

Bep zei

Hoi Yvonne,

Wat een super kaart heb je gemaakt wat een werk zit daar in zeg prachtig.

Lieve gr...Bep

GerJanne zei

Hoi Yvonne,
ik vind het ook nog steeds een leuk idee! Je kaart is erg mooi en het model is gaaf!
Hoe doe je het eigenlijk met deze uitdaging? Moeten we een linkje doorsturen of melden dat we meedoen op de donderdag zelf?
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

Hoi Yvonne,

zit je aan de borrel??? Hahahha, als je het niet snapt moet je maar eens je eigen reactie lezen bij mij! Ik zit net aan mijn vrijdagavond wijntje en moest er erg om lachen!
GerJanne