maandag 24 december 2012

Yvonne's 52 weeks of Christmas!!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle
super leuke reacties tot nu toe op de challenge!!

Daar gaan we dan!!! 52 weken, iedere maandag een
kerstkaart! Zo ga ik me hopelijk eindelijk eens 
houden aan mijn goede voornemen om de kerstkaarten
ruim op tijd af te hebben..

DOE JE MEE???
Schrijf een reactie bij dit bericht en ik zet je naam
in de lijst, rechts in de sidebar!
Het is een vrijblijvende challenge, dus je hoeft niet
iedere week mee te doen! Al is dit wel het leukste!
Plaats dan ook op maandag een kerstkaart op je blog!

Iedere laatste maandag van de maand is er een
speciale challenge. Ik geef dan een opdracht en 
krijg je twee weken om ook mee te doen! Je
kunt dan iets winnen! In kerstsfeer :-)

Dit is mijn eerste kerstkaart, of eigenlijk is het de
laatste, als je begrijpt wat ik bedoel :-) 
Met plaatjes van Tilda en een klok van Marianne
Design voor de Nieuwjaarswens binnenin..
 

Als je meedoet, mag je deze afbeelding op je blog
plaatsen:
Wil je de challenge misschien sponsoren of een
product terug zien in een kaart tijdens de 52 weeks??
Stuur me even een mailtje!

Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen!!
Geniet ervan! Maak mooie herinneringen voor later!

Lieve groetjes, Yvonne

25 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hallo Yvonne,ik wil wel mee doen met de challenge lijkt me wel leuk.Jouw laatste kerstkaart is grappig mooi gemaakt.Groetjes joke

Lia zei

Leuke kerstkaart, zou graag meedoen, maar dat is met zoveel challenges, helaas durf ik geen ja te zeggen, fijne kerstdagen,
groetjes Lia

Unknown zei

Prachtig kaartje! Ik ga proberen zo vaak mogelijk mee te doen, geloof niet dat het me gaat lukken iedere week een kaartje te plaatsen. Fijne dagen voor jou en je gezinnetje!

Groetjes, Priskilla

Unknown zei

ook ik wil graag mee doen, leuk idee

Mieke zei

Oooh wat een super mooie kaart! Ik vind die poppetjes echt geweldig!!

Jaaaaaa ik wil zeker meedoen met je challenge! SUPER idee! Want hoe ik er dit jaar heb voorgestaan, dat wil ik andere jaren niet meer!! (en ben nog steeds niet klaar...)
Ik weet nu al wel dat ik zéker niet elke maandag mee kan doen, maar zelfs al doe ik 1 keer in de maand mee of gebruik ik de ideeën van de challenge voor een later tijdstip... Dat is ook al mooi meegenomen toch?
De voorbije zomer had ik TOTAAL geen inspiratie voor een kerstkaart, dus het zal wel moeilijk worden... Maar ja, dat is de uitdaging ook ;o)

Groetjes en fijne feestdagen!
Mieke

Nelleke zei

Ik vind het een leuk idee, maar weet niet of ik zoiets vol zal houden. Ik wil altijd zoveel. Je kaarten zijn trouwens wel heel erg mooi.
Groetjes, Nelleke

Irene zei

Schattige kaart Yvonne maar elke week een kerstkaart?? Neen meis, daar ga ik niet aan mee doen.Ben er op dit moment wel zoo flauw van en ook al ga ik er beslist het hele jaar mee door, niet in zo'n tempo!

Fijne dagen, liefs Irene

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk kaartje ! mooi gemaakt, jammer genoeg lukt het me niet om mee te doen, ik berg m'n kerstspullen nl. na half januari op, zodat de andere weer een plekje krijgen...
goede voornemens zijn altijd goed, succes
fijne feesten,
grtjs,martina
x

Creahannie zei

Erg mooie kaart en een super leuk idee.!!!Ik doe er niet aan mee,omdat ik zeker weet dat ik het niet waar ga maken :-( Maak vanaf nu tot ongeveer aug. geen Kerstkaarten meer.

Wens jou ook fijne Kerstdagen en een voorspoedig 2013!!

Gr Hannie

Louise zei

Mooi kaartje Yvonne, ik begin volgende week.

Fijne dagen

Gr.LOuise

Wilma zei

Hoi Yvonne,
Jij geeft het goede voorbeeld en zoals er gezegd wordt.....goed voorbeeld doet goed volgen.....hoop ik. Ik ga het in ieder geval proberen en zet straks het eerste kaartje voor 2013 op mijn blog.
FIJNE EN GEZELLIGE Kerstdagen en een GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anita Meijer zei

Hoi Yvonne wat is je kaart schitterend geworden, een plaatje weer. En eh ik doe mee maar beloof niet dat ik het iedere maandag redt, ik vind het idee super. Voor vandaag heb ik helaas geen kerstkaart klaar. Ik wens jou en allen die je lief zijn hele fijne feestdagen toe, geniet ervan.
Liefs van Anita

anja curvers zei

Schitterend kaartje Yvonne en grappig hoor ik had me deze challenge ook gesteld voor dit jaar heb het volgens mij tweemaanden volgehouden dus wens je veel succes maar wie weet ga ik het zomaar oppakken eens kijken alleen voor vandaag lukt dat niet meer.

Cornelie zei

Een leuk laatste kaartje!
Nee ik doe niet mee. Ik zie het wel hoe het dit jaar loopt,en heb genoeg "moetjes"...wel een leuk idee, ik denk dat er genoeg zijn die meedoen!
Succes!
Fijne dagen ook voor jou en je familie, en maak er een mooi nieuwjaar van!

Bep zei

Hoi Yvonne,

Schitterende kaart heb je gemaakt, ik ga proberen zo vaak mogelijk mee te doen alleen vandaag niet gelukt.

Fijne kerstdagen voor jou en je gezin.

Lieve gr...Bep

jannekevanveen zei

wat een leuk idee!! het is dat ik ze niet maak anders deed ik ook mee groetjes Janneke

Je@net zei

Ik vind het in elk geval een goed idee en goed voorbeeld doet goed volgen, zeggen ze!
Ik wens je veel succes met de uitdaging en misschien ga ik zelfs nog wel mee doen.
Jij ook fijne Kerstdagen gewenst, geniet er van!

crealinedance zei

Hallo mooie kaart leuk idee,jullie ook fijne dagen.gr.Nel

Nicole zei

Oh wow, schitterend weer Yvonne!! EEn warm en gezellige Kerstmis. Liefs, Nicole

angeleef zei

Hoi Yvonne,
Wat een leuke kaart!
En wat een geweldig idee.
Ookal weet ik dat ik me waarschijnlijk niet aan dat goede voornemen ga kunnen houden, ik doe toch mee. Kwestie van mezelf uitdagingen te geven he :)
Groetjes
**Evi**

Anita Meijer zei

Heel vreemd Yvonne maar ik kan geen reactie plaatsen bij je kaartje voor de kleurenkaartenteamdag. Daarom maar eventjes hier, ik vind hem schitterend geworden. Zag trouwens ook dat je aan de slag gaat bij Elke Kaart een Feestje, helemaal super voor je, je bent een aanwinst voor het team.
Liefs van Anita

anja curvers zei

Ja ik ga meedoen heb mijn eerste kaartje al geplaatst. Dat vind je hier
http://scrappietoo.blogspot.nl/2012/12/mi-cas-es-su-cas.html

Grietje Jansen zei

Grappige eerste/laatste kerstkaart.
En ik doe mee hoor.

Grietje

Misseke zei

Hi Yvonne,

Leuk idee voor de kerstchallenge - tip van Wilma ;).
Ik doe graag mee al weet ik niet of het me lukt iedere donderdag eentje te plaatsen maar ik doe mijn best ;).

Groetjes,
Misseke

Anoniem zei

Ik heb de eerste eindelijk af kunnen maken. Hij staat morgen op mijn blog :) Groetjes Sylvia